Reklamacije i povrati

  • U slučaju da proizvod koji ste dobili ne odgovara specifikacijom proizvodu koji ste naručili isti možete zamijeniti ili vratiti u zamjenu za novac unutar 7 dana od datuma prijema. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je neoštećeni proizvod poslati u originalnom pakovanju sa svom opremom i dokumentacijom sa kojom je proizvod bio originalno isporučen.
  • Ukoliko ustanovite, prilikom prve upotrebe (unutar 7 dana od prijema), da je proizvod kojeg ste dobili neispravan molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili uređaj i iskoristili vaše pravo da ga zamjenimo drugim (ispravnim) uređajem. U ovom slučaju imate pravo da zatražite povrat novca ili da uređaj zamjenite za drugi model. Za ostvarivanje ovog prava, potrebno je proizvod poslati u originalnom pakovanju sa svom opremom i dokumentacijom sa kojim je proizvod bio originalno isporučen.
  • U slučaju da je pošiljka/ambalaža oštećena nemojte preuzimati uređaj, nego dostavljaču skrenite pažnju na oštećenje ambalaže i zatražite da uređaj se vrati prodavcu. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novi uređaj.

Pisani prigovori

Obratite nam se sa povjerenjem ako ste nezadovoljni proizvodom koji ste kupili u našoj internet prodavnici. Na vaš pisani prigovor dobićete odgovor u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana prijema Vašeg prigovora. U pisanom prigovoru molimo Vas da napišete Vaše ime i prezime, te adresu za dostavu odgovora.

Pisani prigovor možete poslati na:

CeratonStefana Prvovjenčanog 16
78000 Banja Luka, BiH

ili poslati putem e-maila: info@kupatila.ba